Noul sediu Maviprod din Reghin – un proiect ambiÈ›ios, la care se lucrează intens, zi de zi
Cu o experiență de aproape 30 de ani, compania Maviprod este unul din businessurile de succes din Reghin, ce se dezvoltă de la an la an.
Suntem bucuroși să anunțăm proiectul noului sediu, ce va avea o suprafață totală de peste 15.000 de mp și va cuprinde un showroom generos, spații multiple de birouri, depozite interioare și exterioare, o parcare mare, bine organizată și spații verzi de peste 1.000 mp. Toată această investiție este de aproximativ 5 mil euro, iar lucrările au fost estimate la peste 3 ani de zile.
Și pentru că știm că, pe lângă investiții și dezvoltare, resursa umană este foarte importantă, avem o echipă foarte bine pregătită profesional, peste 50 de oameni cu vechime în companie, care cred în principiile pe care noi le promovăm: corectitudine, implicare, atenție față de clienți, dorința de dezvoltare.
Showroom-ul va avea o suprafață de peste 1.000 de mp, cu o recepție proprie, având o zonă de expunere a produselor, una de vânzare, sunt gândite spații unde se pot purta discuții, zone pentru servirea cafelei, dar și spații de birouri și săli de ședințe. Aici, pentru a le oferi colegilor noștri un mediu de lucru cât mai plăcut, a fost instalat un sistem performant de ventilație, care la fel ca celelalte sisteme achiziționate, aduce un mare aport la confortul și sănătatea angajaților, asigurând în permanență aer proaspăt.
Noul depozit central este dotat cu rafturi și sisteme de depozitare profesionale, cu o lungime totală de 250 m și o înălțime de 5 m/raft, adică 1.000 ml de rafturi. Utilajele și echipamentele de ridicat sunt stivuitoare de 1,8, 2 și 3,5 tone, transpaleți manuali și nacele care ridică de la sol până la 4,5 m înălțime. Totodată, vom dota cu echipamente de curățenie profesionale, având o suprafață utilă de aproape 1500 mp.  Un alt depozit, destinat mărfii paletizate, este de peste 2.500 de mp. Astfel pentru optimizarea activităților din fluxurile logistice, de la managementul comenzilor până la depozitarea și livrarea efectivă către client, se va implementa un sistem de tip WMS (WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM).
Împreună cu noul depozit vom avea și un Service NOU, pentru diagnoză și reparații motoferăstraie, motounelte și scule de mână, dotat cu echipamente de ultimă generație și personal specializat.
Pentru o cât mai eficientă accesibilitate, fiecare hală este dotată cu 2 rampe de andocare pentru camioane complet automatizate. Încălzirea se realizează prin aeroterme alimentate cu agent termic din centrala termică proprie, iar la stațiile de andocare sunt prevăzute cu perdele de aer cald, pentru a diminua pierderile de energie din timpul încărcării/descărcării camioanelor cu marfă.
Fiind o investiție destul de mare, au fost instalate sisteme de alarmă și detectare incendiu, care acționează automat ferestrele pentru desfumare. Aceste ferestre au și rol de aerisire, cu închidere și deschidere automată, fiind racordate la o centrală meteo. Sistemul de iluminat cu LED este și el automatizat, astfel încât să funcționeze doar în zona unde este detectată mișcare. Și, nu în ultimul rând, hala este dotată cu un sistem video și instalație antiefracție de ultimă generație.